عمومی

آشنایی با خرید واترجت اورال بی

واترجت،اورال بی،

افرادی که قصد خرید واترجت دارند، بهترین گزینه برای آن ها خرید واترجت اورال بی می­باشد. این واترجت یکی از بهترین محصولات بهداشتی دهان و دندان به حساب می آید. کمپانی اورال بی محصولات بسیار با کیفیتی را تولید می کند که واترجت نیز یکی از بهترین محصولات آن می باشد.

قبل از خرید واترجت اورال بی باید کمی با آن آشنا شوید. این دستگاه به نخ دندان آبی شهرت دارد. مسواک زدن به تنهایی نمی تواند تمام قسمت های دهان و دندان را تمیز کند. به همین سبب نیاز است که از نخ دندان استفاده شود. استفاده از واترجت می تواند به تمیزی بیشتر دهان و دندان کمک کند. زیرا این وسیله با فشار آب قسمت های عمیق دهان را مورد شست و شو قرار می دهد. حتی زبان نیز به وسیله ی این دستگاه به خوبی تمیز می شود.

واترجت چیست؟

شاید برخی از افراد اطلاعاتی در مورد واترجت نداشته باشند و ندانند که این وسیله چه کارایی دارند. در نتیجه در ابتدا بهتر است کمی با این وسیله آشنا شوید.

واترجت دندان کارکردی همانند نخ دندان های سنتی دارد که بعد از مسواک زدن باید استفاده شود. اگر به بهداشت دهان و دندان خود اهمیت می دهید، باید بدانید که مسواک زدن به تنهایی کافی نیست و شما باید در کنار آن از نخ دندان نیز استفاده کنید. زیرا برخی از قسمت های لثه و دندان عمقی هستند و باید از نخ دندان برای تمیزی آن ها استفاده شود.

با توجه به اهمیت نخ دندان بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند اما شاید با مشکلاتی مانند خونریزی لثه، ناتوانی در تمیز کردن دندان های آسیاب و …. روبرو شوند. به همین سبب بهتر است به جای نخ دندان های سنتی، از واترجت ها استفاده شود. این وسیله به گونه ای طراحی شده است که هیچ گونه خطر و آسیبی به شما نمی زند و باعث تمیزی بیشتر دهان و دندان می شود.

 

مهم ترین ویژگی های واترجت دهان و دندان

قبل از خرید واترجت اورال بی، باید در مورد ویژگی های آن اطلاعاتی کسب کنید. از مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • یکی از مهم ترین ویژگی های واترجت اورال بی، دو حالته بودن آن می باشد. این وسیله دو حالت شست و شو دارد. یکی از آن ها عمل شست و شو را همراه با فشار آب و دیگری همراه با فشار آب و فشار هوا انجام می دهد.
  • واترجت اورال بی چهار سری با رنگ متفاوت دارد به همین سبب می توان به صورت خانوادگی از آن استفاده کرد.
  • این وسیله دارای یک مخزن 600 میلی لیتری است که کار را برای افراد راحت تر می کند.
  • یکی دیگر از ویژگی های مهم واترجت اورال بی، وجود 5 درجه ی تنظیم فشار آب می باشد. در نتیجه شما می توانید به راحتی میزان فشار آب را برای خود تنظیم کنید.
  • این دستگاه برای لثه های حساس تعبیه شده است. به همین سبب افرادی که لثه و دندان حساسی دارند، می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.
  • شما با خرید واترجت اورال بی می توانید عمل شست و شو دهان و دندان را به همراه ماساژ قسمت های مختلف لثه انجام دهید.
  • این وسیله به فیلتر هوا مجهز است به همین سبب می توان با اطمینان خاطر از آن استفاده کرد.

 

مزایای خرید واترجت اورال بی

شما با خرید واترجت اورال بی، می توانید از مزایای بسیار بیشمار این دستگاه استفاده کنید. این مزایا باعث شده است که واترجت محبوبیت زیادی بین افراد داشته باشد. از مهم ترین مزایای خرید واترجت اورال بی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • یکی از مهم ترین مزایای واترجت اورال بی، رعایت بهداشت دهان و دندان به شکل بسیار بهتر و کامل تری می باشد. در نتیجه شما می توانید دندان هایی سالم تر داشته باشید.
  • افرادی که از روش های مختلف دندانپزشکی مانند ایمپلنت، روکش، لمینت و …. استفاده کرده اند، می توانند از واترجت استفاده کنند. زیرا به وسیله ی آن هیچ آسیبی به دهان وارد نمی شود.
  • یکی دیگر از مزایای واترجت، سرعت عمل بالای آن می باشد. شما می توانید با سرعت بسیار بالا، عمل تمیزی دندان را انجام دهید.
  • از بین بردن پلاک های جمع شده روی دندان یکی از مهم ترین مزایای خرید واترجت اورال بی می باشد. این پلاک ها به راحتی از بین نمی روند و به مرور زمان می توانند مشکلات زیادی را برای افراد به وجود آورند.
  • یکی از مزایای دیگر این وسیله، استفاده آن برای افراد سالخورده، عقب ماندگان جسمی و روحی می باشد. این افراد نمی توانند از نخ دندان استفاده کنند به همین سبب بهتر است برای رعایت بهداشت و دهان آن ها از این واترجت استفاده کرد.
  • تاثیر واترجت اورال بی نسبت به نخ دندان های سنتی دو تا سه برابر است. زیرا تمام شیار های لثه به وسیله ی آن تمیز می شوند.

 

پلاک دندان چیست؟

همانطور که بیان کردیم یکی از دلایل مهم برای خرید واترجت اورال بی، از بین بردن پلاک های روی دندان و لثه می باشد. زیرا به وسیله ی واترجت می توان این پلاک ها را از بین برد. اما پلاک دندان چیست؟

پلاک دندان در واقع یک لایه ی سخت از باکتری های دهان می باشد که بر روی دندان ها ایجاد می شوند. قسمت هایی از دهان و دندان که مسواک نمی تواند به آن ها دسترسی داشته باشد، بیشتر در خطر تجمع پلاک دندان می باشد. این پلاک ها به مرور زمان می توانند مشکلات زیادی مانند خرابی دندان ها، آبسه، پوسیدگی، آماس لثه و …. را برای افراد به وجود آورند. در نتیجه باید توجه ویژه ای به آن ها داشته باشید و به وسیله ی راه های مختلف آن ها را از بین ببرید.

استفاده از مسواک برقی و واترجت می توانند کمک بسیاری زیادی در رفع این پلاک های دندان داشته باشند. در نتیجه استفاده از این وسایل به شما توصیه می شود تا سلامت دهان و دندان شما به خوبی حفظ شود.

 

حرف آخر

نخ دندان روشی برای تمیز کردن بین و اطراف دندان‌هاست. واترجت اورال بی یک دستگاه دستی است که جریان های آب را با پالس های ثابت اسپری می کند. آب، مانند نخ دندان سنتی، غذا را از بین دندان ها خارج می کند.

واترجت اورال بی می تواند به کاهش التهاب لثه ، شکل اولیه بیماری لثه، در سراسر دهان و بین دندان ها کمک کند.

واترجت اورال بی برای افرادی که با نخ دندان کشیدن دستی مشکل دارند، می تواند گزینه ای کاربردی و مناسب باشد. افرادی که کارهای دندانپزشکی انجام داده اند که نخ دندان کشیدن را دشوار می کند ، مانند بریس ها، یا پل های دائمی یا ثابت ، ممکن است از نخ دندان سنتی باعث بروز مشکل یا سختی در استفاده شود که واترجت ها میتوانند راهکاری مناسب برای استفاده باشند.

تمیز کردن بین دندان ها یک بار در روز بخش مهمی از روند بهداشت دندان شما است. همچنین باید دندان های خود را دو بار در روز به مدت دو دقیقه مسواک بزنید و به طور منظم به دندانپزشک خود مراجعه کنید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *